استخراج ابری بیت کوین

چرا قیمت بیت کوین به 10 هزار دلار رسید؟

شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۰۶ ب.ظ

چرا قیمت بیت کوین به 10 هزار دلار رسید؟

در زمان نوشتن این مقاله قیمت هر بیت کوین عدد 9922 دلار را به خود دیده است و ارزش کل بازارش نیز به 167 میلیارد دلار رسیده است.

از ابتدای سال جاری قیمت اکثر ارزهای رمزگذاری شده به شدت سقوط کردند به طوری که 80% رشدی که در سال 2017 به خود دیده بودند را از دست دادند. با این حال، در ابتدای ماه فوریه، بازار ارزهای رمزگذاری شده چراغ سبزهای خوبی را از کشورهای مختلف دریافت کرده است.

از آن زمان تاکنون، ارزهای رمزگذاری شده آرام آرام و پیوسته در حال صعود قیمتی هستند. با این حال هنوز تمام این ارزها از بالاترین قیمت خود در ماه دسامبر 2017 فاصله زیادی دارند.

دلیل برگشت اخیر قیمت بیت کوین چیست؟

همانطور که متخصصان این حوزه نیز اشاره کرده اند، صبحت کردن با قطع و یقین درباره ارزهای دیجیتال بسیار دشوار است. در حالیکه برخی شباهت حرکت های بازار ارزهای دیجیتال با بازار سهام را بیان می کنند، برخی دیگر نیز هرگونه شباهت و همگرایی بین این دو بازار را منکر می شوند.

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال نیز می تواند بسیار پر سود باشد این سرمایه گذاری با شناخت صحیح بازار ارز های دیجیتال و همچنین داشتن منابع آن امکان پذیر است دوره آموزش بیت کوین برای شما در این ضمینه  بسیار مفید است .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی